PROJE EKİBİMİZ / OUR PROJECT TEAM
Geçtiğimiz eğitim yılında Bilişimci Martılar Projesi 2012 kapsamında proje ekibi arkadaşlarımızın oluşturduğu ÇEVRE TİMİ tarafından yürütülen Çevre Duyarlığını Geliştirme Projesi ile okulumuz En İyi II. İlköğretim Okulu Projesi nin sahibi olmuştu. Bu eğitim yılında da Okul Müdürümüz Şadan Yücel YÜKSEL ile Rehber Öğretmenimiz Kübra ASLANOĞLU’nun Kalite Okulları Merkezi direktörü ve Projesi koordinatörü Dr. Hayal KÖKSAL ile görüşmeleri sonrası bir araya gelerek PATİ DOSTU ELLER adını verdiğimiz ekiple engelli hayvanlarla empati amaçlı ENGEL OLMA DESTEK OL projesini hayata geçirdik. Proje lider öğretmenimiz Okul Rehber Öğretmeni Kübra KARAHANOĞLU ve destek öğretmenimiz İngilizce Öğretmeni Duygu ÖZEN ile birlikte, çalışmaları eğitim yılı sonuna kadar yürütecek olan imece halkamız şu şekilde oluşturduk:
Geçtiğimiz eğitim yılında Bilişimci Martılar Projesi 2012 kapsamında proje ekibi arkadaşlarımızın oluşturduğu ÇEVRE TİMİ tarafından yürütülen Çevre Duyarlığını Geliştirme Projesi ile okulumuz En İyi II. İlköğretim Okulu Projesi nin sahibi olmuştu. Bu eğitim yılında da Okul Müdürümüz Şadan Yücel YÜKSEL ile Rehber Öğretmenimiz Kübra ASLANOĞLU’nun Kalite Okulları Merkezi direktörü ve Projesi koordinatörü Dr. Hayal KÖKSAL ile görüşmeleri sonrası bir araya gelerek PATİ DOSTU ELLER adını verdiğimiz ekiple engelli hayvanlarla empati amaçlı ENGEL OLMA DESTEK OL projesini hayata geçirdik. Proje lider öğretmenimiz Okul Rehber Öğretmeni Kübra KARAHANOĞLU ve destek öğretmenimiz İngilizce Öğretmeni Duygu ÖZEN ile birlikte, çalışmaları eğitim yılı sonuna kadar yürütecek olan imece halkamız şu şekilde oluşturduk:
We prepared a Project last year with ENVIRONMENT TEAM and the Project of this team was chosen the second best Project. This year the director of our school Şadan Yücel Yüksel and our teacher Kübra Aslanoğlu met with ICT Seagulls Project coordinator Dr. Hayal Köksal and started a Project named “Be Supportive Not Obstructive” to help people empathize with disabled animals. With our leader teacher Kübra KARAHANOĞLU and support teacher Duygu ÖZEN we formed a team consisting of these people:
Ayrıca velilerimizden Ayten TÜRKMEN ve Fatma DOĞRU de proje çalışmalarımızda bize destek vermek üzere gönüllü oldular.
İmece halkamız oluştuktan sonra ilk işimiz belirlenen 5 konudan birini seçmek oldu. Yaptığımız oylama ile Empatik Bakış konusunu seçtik ve projemizin planlama süreci üzerinde çalışmaya başladık.
İmece halkamız oluştuktan sonra ilk işimiz belirlenen 5 konudan birini seçmek oldu. Yaptığımız oylama ile Empatik Bakış konusunu seçtik ve projemizin planlama süreci üzerinde çalışmaya başladık.
İlk çalışmamız da imece halkamıza bir isim vermek oldu.
Bundan sonraki çalışmalarımızı Pati Dostu Eller adı ile yürütecektik.
Moreover, parents such as Ayten TURKMEN and Fatma DOGRU became vounteers to help us during the Project.
After we formed our collective work team, we chose one of the 5 topics. We took a vote and chose Empathetic Perspective as our topic and started to work on the planning of the Project.
The first step was to find a name for our collective work team.
We were names as Paw Friendly Hands decided to continue our Project with this name.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder